مدارک مورد نیاز

مدارک مورد نیاز

روند کار

فروش دستگاه کارتخوان سیار تفاوت خاصی با گرفتن از شعب بانک ندارد. تنها تفاوت آن مالکیت دستگاهست به طوری که در طرح خرید پذیرنده مالک دستگاه کارتخوان سیار خود می باشد و هیچگونه تعهدی نسبت به تراکنش ندارد.

روند کار اینگونه است که پذیرنده با تکمیل مدارک خود و ارسال آن به شرکت حامی الکترونیک سینا چه به صورت حضوری و چه از طریق تلگرام نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده و بعد از تاییده مدارک از طرف شاپرک سوییچ بر روی دستگاه مورد نظر پذیرنده تخصیص خورده و زمان تحویل دستگاه مبلغ خرید دستگاه پرداخت خواهد شد

مدارک مورد نیاز:

  • تصویر صفحه اول شناسنامه
  • تصویر کارت ملی پشت و رو
  • تصویر جواز کسب یا اجاره نامه یا سند ملکیت چه مسکونی و چه تجاری.در صورتی که هیچ کدام از مدارک فوق پذیرنده ار فرم استشهاد محلی می تواند استفاده کند.
  • تصویر قبض برق ، تلفن یا گاز که کدپستی داشته باشد و یا تاییدیه کد پستی
  • تصویر تاییدیه شبای حساب مورد نظر که شامل موارد زیر است
  • تصویر پر شده فرم قرارداد پذیرندگی
  • تصویر پر شده فرم درخواست پایانه فروش