حل مشکل رمز ترمینال مسدود می باشد در سال 1402
حل مشکل رمز ترمینال مسدود می باشد
حل مشکل رمز ترمینال مسدود می باشد ، کارتخوان های سیار ثابت این قابلیت را دارند که بتوانید وارد منو فروشنده شده و گزارشات روزانه و یا بر اساس تاریخ را از دستگاه کارتخوان خود استخراج کنید. همه دستگاه های کارتخوان در قسمت فروشنده و یا پایانه یک رمز به صورت پیش فرض دارند که بسته به نوع شرکت بین 1234، 0000، 1111 می باشند. لازم به ذکر است که این رمز قابل تغییر بوده و شما با وارد شدن به منو فروشنده می توانید این رمز را تغییر دهید.
در کارتخوان های ثابت و سیار شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد زمانیکه این رمز را سه بار اشتباه وارد کنید و یا رمز خود را فراموش کنید، در صورتیکه بخواهید وارد منو فروشنده خود شوید با خطای رمز ترمینال مسدود می باشد مواجه خواهید شد.
بروزرسانی حل مشکل رمز ترمینال مسدود می باشد در سال 1402
ابتدا وارد منو کارتخوان خود شده و مراحل زیر را انجام دهید
- منو
- فروشنده
- ترمینال
- بازنشانی رمز عبور
- کد بازنشانی: 1234
راه های حل مشکل رمز ترمینال مسدود می باشد
برای حل مشکل رمز ترمینال مسدود می باشد شما نیازمند یه کد یکبارمصرف هستید تا بتوانید قفل دستگاه را باز کرده و رمز پیش فرض دستگاه کارتخوان که همان 1234 هست را بازیابی کنید. شما با دریافت این رمز یکبارمصرف و رفتن به قسمت منو > فروشنده > ترمینال > بازنشانی رمز فروشنده می توانید رمز را بازیابی کنید.
تماس با شرکت پشتیبان
اولین راه حلی که برای حل مشکل رمز ترمینال مسدود می باشد به شما پیشنهاد می کنید تماس با شرکت پشتیبان پرداخت الکترونیک پاسارگاد و تماس با کارشناسان این شرکت است. شما با شماره گیری 02123505 و تماس با کارشناسان می توانید رمز یکبار مصرف خود را در یافت کرده و قفل دستگاه را باز کنید.
برای انجام این کار نیازمند این هستید که شماره پایانه خود را بدانید. برای آگاهی از شماره پایانه کافیست یه تراکنش روی دستگاه انجام دهید. روی رسید شماره پایانه و یا ترمینال قید شده است.
استفاده از نرم افزار سانیار
راه حل دیگری که می تواند کمک کند تا مشکل رمز ترمینال مسدود می باشد را برطرف کنید استفاده از برنامه سانیار است که توسط خود شرکت پاسارگاد تهیه و توسعه یافته. در صورتیکه گوشی شما یک گوشی اندرویدیست می توانید با دانلود و نصب اپکیکیشن مربوطه وارد اپ شده و رمز یکبارمصرف را دریافت نمایید.
برای انجام اینکار کافیست نرم افزار سانیار را دانلود کرده و یا از نسخه تحت وب آن استفاده کنید. وارد اپلیکیشن شوید و شماره موبایلی که زمان ثبت نام به شرکت فروشنده کارتخوان خود داده اید تا اطلاعات شما را در سامانه پاسارگاد ثبت کنند وارد نمایید.
یک کد 6 رقمی برای شما ارسال می شود کد را وارد کرده و وارد پنل کاربری خود شوید.
به قسمت فروشگاه بروید
در این قسمت لیست فروشگاه های خود را که در سامانه پاسارگاد ثبت شده اند مشاهده می کنید. جلوی پذیرنده مورد نظر سه نقطه را زده و لیست پایانه ها را انتخاب کنید.
تغییر رمز ترمینال را کلیک نمایید تا کد یکبار مصرف برای شما ایجاد شود.
کد یکبار مصرف ایجاد شده را در کارتخوان خود وارد نمایید تا رمز شما ریست شده و به رمز پیش فرض 1234 تغییر یابد.
تنظیمات پیش فرض
در صورتیکه به هیچ یک از موارد بالا دسترسی ندارید می توانید از این روش استفاده کنید.
نکته: در این روش کلیه اطلاعات تراکنش های شما که در حافظه دستگاه می باشد پاک خواهد شد و برای پیگیری تراکنشهای قبل از آن تنها از طریق دو مورد بالا می توانید پیگیری کنید.
آموزش تنظیمات پیش فرض کارتخوان های سیار پکس
حل مشکل رمز ترمینال مسدود می باشد در دستگاه های وریفون
در کارتخوان های سیار وریفون چون منو با دستگاه های کارتخوان پکس متفاوت است راه حل مشکل رمز ترمینال مسدود می باشد نیز متفاوت است. برای انجام این کار وارد مراحل زیر را انجام دهید
دکمه منو را زده و پیکربندی بانکی را انتخاب کنید
رمز پیکربندی = دو رقم اخر سریال که پشت دستگاه می باشد، دو رقم تاریخ روز دستگاه و دورقم ساعت دستگاه
بطور مثال در تصویر بالا دورقم اخر سریال 02 دورقم روز 18 و دو رقم ساعت هم 12 می باشد که رمز پیکربندی 021812
بازیابی رمز فروشگاه را انتخاب کنید تا رمز فروشنده ریست شود
نکته بسیار مهم : در صورتیکه تخصص لازم را ندارید هیچ کدام از آیتمهای دیگر را تغییر نداده و وارد نشوید چون اطلاعات حساب شما بر روی دستگاه پاک خواهد شد
بازدیدها: 19457
سلام.کارتخوان من نیولندme31است.رمزترمینال مسدود شده لطفاراهنمائیم کنید ممنون میشم
درود دوست عزیز
حل مشکل رمز ترمینال مسدود می باشد در سال 1402
نیولندme31است.رمزترمینال مسدود شده لطفاراهنمائیم کنید ممنون میشم
دم شما گرم
من طبق گفته شما پیش رفتم اوکی شد
دستگاه s910